Thursday, September 25, 2008

ketupat rendang semakin hampir :D

wah2.meriah2 semakin mendatang.sayu2 kepemergian ramadhan .
ermm.bemain2 mercon besama ank2 jiran.kaedahnye mereka bdk2.aku tayah bli pon tape.pow je diorg nye.bukan aku nk sakan sgt maen kn.ha3.ni lah muke2 mereka yg ta brape nk puas aty sama aku.sbb bejaya mengepow duet raya taun lps membeli mercon untuk raya taun ni.maap jek ank2 jiran aku neyh.
:b

hurm2.kul 2 lebey br niyh.perot da bunyik2 cm pukol tabla niyh.adoyai.semenjak nk akir2 niyh.saba pon kurang aku ni.gado ngan membe seniri lah.gado ngan org tuh lah.aishh.tambah2 tyme nk buke.peyh.ta nyempat2 nk teguk air.gile lah.ape da jd ney.semakin bekurng iman ke aku ni.aduss.mintak jao lah gtu.

erm.mls da.tggu ank2 sedare aku .lg bes.so samat ary rayer yah !

No comments: