Wednesday, September 3, 2008

dem punye printer !

aku nga siok2 wat kije.nk print resume sama lab report.ley lak kau nk sangkot2.igt ape ?bgs sgt la nk sngkot2 ?ha3~ sementara nk tggu ko heal pon aku isi lah mase menaip blog.ape kejadahnye nk sngkot2 nga mlm2 gini ?da la tgn aku abes kene ink.tu sbb aku yg pndai sgt inject ink.da comot2 .bkn kate tgn jek.abes dinding2 pon kene tempiasnye.hebat la najiha nih !
wah.ini ari aku melalui satu journey yg agak2 pjg.pnat lak tuh.dr pg minum air jek.erkk.puase2.bus yg demam sama uncle bus yg sgt dem rude !bebel2 lak tyme nk nek bus tuh.ta bley ke die besabar ngan kerenah2 penumpang.aku la tuh.die hon2 br aku nek.biase a.nk lepak2 sama mama papa dlu b4 blk.bile die hon2 aku nek.die sound tepet je pan org ramai.seb bek aku ta kesah.aku bg tiket die kate tayah g.g duduk.org hon2 br nk naek.cisss ~~ pg2 da bikin aty kuh kesumat malu te tekira.ha3.da la rmai gak la warga2 malaysia lam bus tuh.dem !wah2 ~
aku da tatao pe aku ngarot nih.bnd nk ckp arini byk bnd2 dem belaku.1 lagi.uncle bus sg petani tuh.ley lah die hon2 bagai nk rak sbb de keta block dpn die.kalo hon die sedap cm lagu rasa syaang tade ah aku kesah.setiap kali hon setiap kali tuh la aku tekejot.2nd tyme die nk hon aku da stand by da.tp tekejot.nek bingit tinge aku niyh.ta sabar2.uncle tuan nye keta tuh benti jap jek.mak kiah la mereka2 nih.bln2 pose niyh cube la byk kn besabar.ade lak mamat mane tah bantai gelak sbb kejadian hon2 nih.seb bek comeL.lalalla ~~
smbung blk pada amalan bulan puase.cube la byk besaba sket.kn da dpt pahala.kn sng gtu.erkk.br aku teringat.uncle bus tuh india !cissss.aku yg patutnye byk besaba ngan kerenah2 org awam gtu.hiks ~

haaa.becakap psl bln puase niyh.td aku bace paper smlm.da de da org beli persiapan raya.perggh !ta awal la pulak nk beli.gila ah.br 1 1/2 ari pose.da bedoyon2 nk bli bju raye.erkk.kelengkapan syawal katenye.hehe.tp mlm tadik abg aku da bg wit blanje+duet bju rayer.so,nk tunjuk la ta kelam kabot nk bli bju rayer,simpan d uma.konon jek tanak bli g.padahal da terjuai2 da niat nk bli tuh ni.nafsu2 ~

erkk.
ngantoks ~~ klas awai lak tuh.cm bgs la.ley manket pg2.segar otak sket.kalo tak.krem ja.
ermmm3.muummu ilang lagik la plak.ciss sgguh.kaki rayap.gile betina nye kuceng.blk la wey !
sekeyh pala br tao.tp aku de muummu g comel.tp muumuu aku plg comel antara sume muummuu lah kn.samat mlm n samat besaho semua :D



haa .tujuan asal td nk ckp sal printer yg dem tuh.kn da br teringat sal printer tuh.cm rosak je.nyampah tol !eyh2 sabar2.tape la nyah.tydo jek lah.lantak mak kiah la printer tuh.jual kt tempt besi burok kang br tao.ley wat bli kelengkapan syawal.pergghhh !cm ebat jek ayat.cisss !

2 comments:

Amir S. said...

kan ada kuceng.lap je la kat kuceng nan sekoq tuh.hehe.

plasterakuluka said...

nan sekoq tuh je aku ade.berani kau memperkotak katik kan kuceng aku.muumuu ~~de org kutuk kamu :b