Sunday, September 14, 2008

hari ini hari ahad

masa nk tyme : 8.12 am(awal nye mangon ari ney )
current mood : not to sure sbb ipod merajuk tanak mangon2.
tahap kelapran : d paras merbahaya
props : lagu bob marley.ms.fs.muumuu yg sat de sat tade.ah.tuh pon die.pantang d sebut name.

situasi petama.
kerja.kerja.kerja.kerja yang sgt lah byk.kalo rety wat tape gak.ni ta rety2 nk wat.cmna ney.nk kena submit lg.uwah !mao pulang lah gini.aku kebutuhan ilmu !apekah kes nye nk susa2 gni.kering otak aku memikio nyeh.

situasi kedua.
kemerajukan ipod mengusarkan aku.nape nk pengsan 2-3 ary lak.mangon lah.aku memerlukan mu wahai intan payong ipod manja.d kala aku d terjah kesunyian sape nk teman ?anda lah wahai intan payong.d kala mata aku kian menutup di mlm ary.siape lg nk teman ?anda la wahai sang suria.ah !!!sepeti ilang saja arah idop ini tanpa mendengar suare2 yg terkandung lam software mu.cisss.jgn geget kaki aku lah muumuu.sepak nk ?t aku cite lah pasal kamu lah.nape nk merajuk same aku ?sbb aku ta bg mkn whiskas yg aku kasi muumuu tuh ?ataupon sbb ta kena air yg memandikan muumuu tuh.ataupon muumuu de ugut kamu ?jawab2.jgn diam seribu bahasa sbb aku nk denga lagu yg beribu2 tuh.yelah2.aku ckp sal kamu.nk geget org jek muumuu ni.

situasi kelepasdua.
yg kamu nk manjat meja wat pe.nk kene ketok ?tade pe cite kamu lah muumuu.sbb kamu bkn bes pon kn.yg tao mkn tyto.mkn tyto maen.tgk mate tuh.da merah da keliling mata sbb kuat sgt tyto.bes la kamu ley saho kul 8pg.sedap tak whiskas tuh.peyhh ~~ape ?ta sedap ?abes tuh nape bekas tuh kosong jek ?ape ?de org len tumpang makan ?sape ?ape ?ta kenal ?pure2 ta kenal ?perase ape td ?mackerel with tuna .oo00oo.cmne kamu tahu ?kn da kantoi.kamu igt kamu pndai ke ?yak2 pandai la lam toilet.tp flush ta rety pon lg.brape kali mao aja daaa.ape ?mls .ape yg rajen ?ape ?mengorat kuceng oren tuh .aishh ~~jgn di kaco ank dara org lah.cube kamu g nyempit tyto d tempt sndri.nape meja niyh menjadi sasaran kamu ?sy suke meja sbb die besss ~~pndai menjawab yek skang.

situasi kelepasdua tambah satu.
kelaparan d tahap merbahaya ney.apa ney.apa ney.br kui 9.oh.lupa.smlm mkn piza ja.nasik ta masok 3 4 ary da.peyh.betol lah kate membe kuh sorg yg sengal tuh*name ta bley d nyatakan.kalo ko terasa nyah kite setle kt simpang*.stat ja bulan posa stat jd org italy.ha3.ary2 nk makan spagety lah.piza lah.nk wat guane.jgn salah kan mulut yg makan.salah kn mereka yg menjual tuh.ta pon salahkn mesin atm tuh sbb setiap kali kuarkn duet,system ta tegendala.jd de la duet kocek membeli mknn2 italy.kn2.peyh.mknn muumuu nye aroma tuh mencucuk lak ruang2 idong yg agak sempit dek kejadian sesema ney.

situasi keberapa ko nk.
niy tensen nk d nyatakn d cni.satu pekataan yg bole mengambarkan nye adalah *&^%$#.gila pa bolan posa nk mencarut.kang half posa aku.ta pon kang ta pasal2 dpt posa org awam*sila rujuk blog seblom22 ney*.

situasi lepas situasi keberapa ko nk.
i wanna luv u n treat u ryte,i wanna love u every dae n every nite.we'll be 2gether wif a roof ryte over our heads.we'll share the shelter of my single bed*erk*.we'll share the same room bla3.is dis love is dis love is dis love is dis love dat im feelin.i wanna knoe wanna knoe wanna knoe now .i got 2 knoe.got 2 knoe got 2 knoe now lalalalala.
p/s:tade kaitan pon ngan jiwa raga aku.saje nk test suare d pagi2 ary kot2 same cm bob marley ke kn.hiks ~~
:DDDDD

ape.wowo.abes breadstick tuh ko lahap muu ?mentekedarah A tol lah kamu.
ahh.sebok ja kau muumuu.aku nguap.ko pon nguap.bikin aty pns da.nk pengsan ah smpi ptg !

No comments: