Friday, September 19, 2008

hari semalam dalam ingatan !!

gambar d atas hanya sebagai hiasan.malu2 nye muu.cisss !!

smabung blk crita sbenar.
wowowo.bukan nk bangga bukan nk riak bukan nk takbur(de sikit bangge).semalam de test(di nyatakan d sini test ya bukan final exam.harus d tekankn test d lakukan d bilik2 kuliah sahaja)aku duduk d port yg agak terpencil lah untuk memudahkn aktiviti perbincangan besame teman2.alkisah nye bukak je soklan aku trus menjawab sepantas kilat tanpa menyedari teman d seblah serta d blakang.smpi 1 ketika aku ta mampu menjawab soklan theory.cm biase lah aku akn membuat theory seniri lah gtu.smbil2 mendengar lagu.baru aku teringat teman d seblah serta toyol2 yg aku da wat mlm seblom tuh.rupenye aku ta menggunakan diorg dah untuk menjawab soklan2 test.selama niyh toyol2 tuh menjadi nadi aku menjawab.biase lah test.org yg jage tuh pon kadang2 g kencing smpi setengah jam.bukan kate aku sorg.hampir semua akn meniru lah.tp untuk test sahaja lah.final exam mao kena sepak ?
aku menyedari perubahan nyeh !!aku tidak meniru dengan bantuan toyol ataupon kadang2 teman d seblah tuh la yg menjadi toyol.ha3.betape bangge nyeh ngan perubahan mendadak niyh.
bukan sng org2 cm aku ney nk berubah.sempena bulan baek ari baek ney kn.mmg nmpk d berkati lah.ha3.eee.cm terasa ganjil memandangkn aku berbuat demikian.mungkin adalah persiapan seblom final yg bakal menjenguk lg sebulan++ jek kot aku kira.weeeyuuuu ~~~
*ta keruan keruan sebab cm ta pecaya ! *

cume tyme las2 tuh de lah aku tny teman d seblah .tuh nk pastikn jawapan aku betol ke dak je.yg len aku hanya wat seniri.
:b

dum2 dam.aku da dengaq bunyik mercun.aigoo ~~apesal aku ta ley blk2 lg ney.tgl 3 test lagik.then blk raya lah .taun niyh aku kene berebut sama anak2 buah aku yg semakin meramai tuh.dlu aku compete dengan sorg ja.skang 3.mungkin rate duet raya aku semakin bekurang.aisshh ~~budak2 ni bikin aku panas aty ja.aku masih mendominasi pungutan duet raya dr dlu smpi taun lps d kalangan kezen2 aku yg mana mereka semua lagik muda dr aku.ha3.yalah.aku ank las.sure a kena dapat.sorg lak tuh.takan diorg nk kasi kt abg aku same kn.die kn keje bank.sure2 la lagik byk.jd aku lah pungutan yg byk bebanding mereka sbb mereka rmai ahli keluarga.dan2.kerna aku lah plg besa jadik takan nk kasi 50sen.kn.cm ta cukop jek.tuh la aku ley dpt byk sbb die bg ikot umo.lagi besar lg byk dpt.cmni lmbt kawen lah aku.ha2.cume aku terasa mencabar lah nk pungut wit raya taun ney kerna kehadiran bala tentera 3 org tuh.aisshh ~~aku akn menyahut cabaran iniyh walau ape jua keadaan.
siap la korg 3.nk lawan ngan achu yg sah2 byk kenalan yg akn bg wit raya.
giler la gelak syaiton d pagi2 ary gini.yelah3.achu kasi ah share korg t.aishh.bikin aku panaassss ~~erk sbb ta mndy pg lg kot.ha3.
aku bangge aku belom umo 21 lagik.risiko menjadi list dlm penerima wit raye masih tggi.dan2 name aku plg atas.ha2 ~~~
:DDDDD

No comments: