Saturday, September 20, 2008

mengeletar jiwa !

penulisan aty aku arini mahu menyatakan aku mengeletar seluruh jiwa raga dek kerna membe d ujung sana kantoi membawa masuk toyol2 ketika test d jalankan.ha3.org kata kalo ta wat salah jgn takot.aku takot juger sbb aku pon de toyol2 d bawah ketas3 jawapan tuh.baru jek 2 3 ary lepas membangge kerna tidak meggunakan toyol.mungkin kerna balasan Tuhan .sbb arituh bangge sgt dapat jawab.mungkin kerna aku sempat study .tu sbb ley jwb kot.cume tyme test baru2 ney je ta pat jwb kerna masa agak sendat d tambah soklan2 yg cm gampang.nk tulis theory seniri pon kene de idea jugak.tp ta sempat nk ngarot2 d situ.aisshhh *sigh*
cuma menjadi pengajaran lah untuk sekalian teman2 aku.ha3.sumpah.sebenarnye sgt lawak.cume ta dpt nk d kongsi kerna kebatasan idea nk mendescribe kn kisah2 tesebut.ha3.tp mengeletar lah jiwa raga aku besama teman d seblah.ha3 !mak kiah toi :DDD

arghh ~~tetibe jek merindui anda !
*tiade kaitan*

byk esemen.challooo betey !

1 comment:

theblabber said...

biasa ar tu..toyol menoyol..hehe..selamat puasa juga :)