Friday, October 10, 2008

yah ! mereng :D

uwaaaaa.suda lama.sehari ke sehari jika ade niat nk mencoret pasti saja ada penghalang.di tambah kesibukan yg kurang sedap di gaul besama2 speed tenet d cni yg limbab.aku naek fed up ~~
raya da semggu belalu.org coty 2 mggu beb.aku semggu.hangen jep aku rase.tp tape .skang pon bkn nye slalu da ade klas.weeeee :D

raya taun ni mungkin raya aku yg terindah yg terakhir.bukan apa.aku da masuk 21 2 mggu lg.makcek aku pon da pesan.yg besar2 ta kira lah ank bongsu jnji besar taun depan tade bajet.phewwwww.tepana tediam aku dengaq.nk kena sekeyh pala niyh.adakah mereka cuba memilih kasih ?setelah d timbang taraaa br aku phm sbb nya.da besaq la weyh ~~ papa pon tekijut ja bila ckp ank bongsu maneh die ni da nk masok 21 .tp die bikin2 ta dengaq saja :b
*dlm aty seronok.sbb ank dia da jd ank dara.ha3.gila perasan*

raya taun ni.besshhh.aku stil mendominasi pungutan duet raya.ha3.sampikn sepupu aku yg mude setaun pada aku pon nek heran asal aku still dpt byk.mungkin faktor abg2 serta papa yg saja mencucuk2 memberi wang kepada aku.ha3.cuma raya taun niyh bes la jg kerna rmai juga betemu sanak saudara yg jao.kira lama wooo ta jmpe mereka2 niyh.maklom lah kalo blk kpg selisih ja.salah timing ku kira.bayangkn kezen aku sudah beranak dan ank nya bole bejalan dah skang.umoq nya lebey kurang 1 taun plus2.jd sepanjang tempoh tu lah aku ta ketemu mereka.lama !

then blk saja raya ku kerunsingan yg melampau dek batas ubi depan uma nenek aku.yah !runsing .hampa .tiada jiwa.udah.kang terjuai2 lg air mata.sunyi nya tanpa !
andai nya anda baca ini kn.tapalah.its ok.past is past.we need 2 stop seeing bla3.msging bla3.missing bla3.semoga bahagia yah !

rindu !
arghhhhh .

No comments: