Friday, January 14, 2011

TERABOR lepaih menang AJL25 !!?!?yeke??!!

banyak menda da nk tuleh type dari haitu tapi lupa.bizi bkn apa.

eyh.wait semenet bemenet2.nk konsentrate kt jimmy neutron sat.*wa cuti haini.vaahaagiaaa*

fuhhh~seb bek ta kena tembak ngan mamogram.aihh.nama pon cita jimmy neutron takan la dia pon kena tembak skali.abeh tuh sapa yg nk tembak mamogram balik kalo dia kena tembak jugak kan!

ehh.haaa.smbung cita tadi.kan baru menang AJL25 haitu*perasan*.yela kan kan kan kan ana najiha rafali yg menang.mesti la aku bizi undangan sana undangan sini.24/7 la kena keja jawabnya.tambah2 bila zahiril adzim pon kata;

-Aku pernah menyebut, pada kali pertama aku diberi dengar lagu ini sebelum perbincangan untuk kolaborasi bersama membikin muzik video lagu ini, "Sedap lagu ni Ana. Sungguh"- *take note pada tulisan bold tuh*
sgguh!dia yg kata cmni.ta caya try click cni

kalo kau.bole lena ka bila dia kata lagu tuh.sumpah.aku ta bole nk lena sgt lepaih dengaq dia kata lagu tuh.tapi pas 2 3 menet pas tuh aku lena lingkop lagu tuh jugak.

wa mmg ta paham pon konsep ana rafali tuh.tp sbb nama dia ana n dia pon gunakan kidmat boifren wa yg nomborrrrrr....eh.ta igt.wa layan kan aja.nama pon boifren.kena kasi support la wey!

................?

...............!!

................???

ok la ok la.wa serenderr.wa berterus terang.idop wa bukan teraboq sbb menang AJL.idop wa mmg stat teraboq sbb kerjaya tambah2 skang sedang mencanak nk naek.tambah2 nk kena review lg sebulan dua.mmg wa kena gigih la kan.kalo ta lepaih review cmna?blk kpg?tolong maktok wa bg mkn ayam atau makan je ayam2 maktok wa supaya wa tayah bg makan kt ayam2 dia.



eh.tolong bedoa semoga PASS!

pada yg da passed.TAMIAH :)


nota hati tabah;

oh.ghasa nk balik uma sangat2!tambah2 lepas mama ckp;

ok ok.da dengaq suara pon da ok da.bye-mama

rendu betol mama kt haku kan.i mishh u too :)

haa.sapa rendu aku lg?kasi miskol la.nama pon panggilan rendu kan.miskol2~
jgn arap aku kol angpa balik!

No comments: