Tuesday, March 16, 2010

basketball

saya menang beg.awak ?menang beg jugak.awak pon.woih.rmai sgguh menang beg.sape lagi menang beg? ape? awak yg kt sana pon menang beg.bagus.nmpk sgt memang terra men basketball.kalo tak terra mana nk dapat beg pecuma kan.medal keras gitu.emas 17 karat.tamiah bejuta tamiah untuk awak dan awak2 semua yang menang beg dan yg menang besama sama saya tuk merebut beg serta medal emas 17 karat dan juga piala pusingan yg menggunakan material yg smpi la ni sy ta tahu.sbb piala pusingan, che da *bukan nama sbena* telah bawak naek ke bilik dia yg d tgkat plg atas untuk tydo besama.jadi beliau mmg konker piala tuh sorg2 kat atas.jadi sebagai ank buah saya ta kesa coach merangkap pemain utama menyimpan piala bekenaan *ayat jeling2*

saya dapat beg saya dapat medal saya jugak dapat kaki kembang.normal la kalo tenga men kena tolak sana tolak sini siku sana siku sini.mmg normal.kau tolak aku tolak kau balik.lebam2 mmg normal bg pemain dalam sebuah pemainan.yg paling ta normal bila jatuh sorg2 tenga2 court . mmg aram jadah lari2 jatoh.seap tekepak bagai.ta bley jalan depan awak2 lak tuh.pastuh ada ati men lg.lari sana lari sini.bila da dok berehat kaki mengalami process pengembangan.tyme maen semua indah.bak pungguk rindu kan bulan.lari sana lari sini.bila abes men nk letak pon Ya ALLAH MASYALLAH sakitnya.tp sbb nk cover depan awak2 wat cool ja.tambah2 awak yg pkai baju MU tuh.ta sangka i.u ngan i mmg sokong team yg sama.wahahahaharamm jadah! jnji aku menang.aku lompat aku lari aku ta sakit.bila ta lari ta lompat aku sakit.

penderitaan pon bermula la.episod tragic meneruskan siaran.kaki jadi chubby seblah.nk letak cmni sakit nk letak cmtuh sakit akhirnya aku letak kot suka ati ang la kaki.jnji dpt tydoq.tapi yg paling penting sbenarnya adalah kemenangan dan victory.tamiah2 sekalian kekasih ati.

psttt.name awak sape ? =)



kami lah sang juara

4 comments:

cHeda BlaCks said...

hhahah..setan pon xtau perangai dia cmner a'ah....hahaha..


amboii..semenjak ader edward baru ituyh..muka ko berseri bagai bulan di pagar bntang naa...haha..
ak daa buleyh teka daa saper pkai baju man-U ituyh...hahha..

neway...lurve you mwah3...fufufu...

plasterakuluka said...

ppffff
ha3
:P

Anonymous said...

sapa namanya?haha (mr k)

plasterakuluka said...

mr K : namanya.tenga dok tny la ni.sapa awak ni ?
samat kenalan :P