Tuesday, September 15, 2009

ari semalam +.+

text dr mama :
"bile nk blk t bg tahu"
text dr diri seniri :
"ok.esok lusa mungkin,papehal t org gtao lg"
text dr mama :
"ciki mati kena langgar ngan moto"

kaku.buntu.bingung.gelap mata.bisu.kelu.

berbual besama teman.tiada topic.terdiam.

sunyi.tiba2.

panggilan talifon dr jiran

jiran :"hello a'a,ciki kena langgar depan garaj ngan moto"
diri :"truk x ?"
jiran :"die salah lari kena tayar blakang kt perot"
diri :"darah byk ?"
jiran :"tak.die trus lari masok uma landing kt bilik along.mengelupuq smbil ta bley benapas"
diri :*tekaku*."sok a'a blk.bye"
jiran :"ok.bye"

diam.sepi.titis2 mengalir.

ikot akan ati yg berdarah ini mahu saja langgar lelaki bemotor tuh dengan megatron !!

ilang suda chenta aty.ilang suda peneman aty.semogo tenang d sana
gonna miss u.much .very much !




nota dr aty :
kepada penunggang moto.berhati2 d jln raya !

4 comments:

zUraiDa aWaNg mat said...

oh my...i'm sorry to hear that...wish ciki rest in peace...

to the owner of the blog:
yg pegi akan x akan kembali...
tp yg idop..musti teruskn idop itu..
bertabah ler anna bella swan..
maner tau cik ciki p tuh ader hikmah...aku paham...kucing ak pon mati kena langgar..benci si rempit jalanan ituyh...

plasterakuluka said...

aku tekesima ngan kata2 mu che da !
ha3 ~
aku ta mencik rempit jalanan
ksalo yg langgar tuh yg aku mencik ~
:D

oniechan said...

huu..aku ade disebelah sewaktu kejadian..
bukan kejadian moto,tapi kejadian sms itu..serius,a'a mmg nanges~ huu

plasterakuluka said...

ha3 ~
statement cencored tuh ~
well.
tah .tetibe je fluid2 tuh meluncur kua
:DD