Friday, August 29, 2008

ramadhan !!!

wah ~~
ramadhan sudah hampir menjenguk kita.
mari2 besama menunaikn ia.
mase mlm ustaz yg ngaja tuh.
2bnd jek melekat lam otak aku.
2jns puasa manusia
1.puasa org awam
2.puase org khusus.

kite kene rebut masok kategory puase org khusus.
sbb kalo setakat puase org awam niyh ibarat dpt lapa je.
kerna die hanya bepuase dr mknn.
segi bnd2 laen die tak.

puase org khusus niyh adalah yg d impi2kn.
moga2 la kn.
ia nya puase dr sume segi.
puase pancaindera iaitu mata telinga tgn mulut dan sebagai nye dr melakukn perkara2 sprt begossip melihat ape2 yg ta baek mendengar dan wat sumting yg kite tao ta elok.
erk
aku ta rety nk explen.
kang salah lak aku explen.
bahasa aku mmg otomatik hancus 85%
SERTA
puase hatinya dr bnd2 burok syak wasangka.
INSYAALAH.

ituh saje yg lekat lam pala otak aku tyme ustaz tuh aja.
yg len aku da lupe.
maklom la
rajen ngat lupe bnd2 gini.
ha3


selamat menyambut ramadhan semua

xb


No comments: